24h購物| | PChome| 登入
2004-09-05 22:16:46| 人氣218| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Freeek! 怪物

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Freeek! 怪物
by George Michael

Album : Patience
Submitted by : Lucas Costantino
Corrected by : Sophy


Verse 1
You got yourself some action
你讓自己動起來
Said you got yourself a body
說什麼你幫自己弄了個身體
You got yourself an ass with
你幫自己弄了個有自我意識的屁屁
Mind of it's own bring something to the party
為這場派對帶來全新的刺激

You got yourself addicted
你讓自己迷戀自己
You shoot off but take your time
你對空鳴槍 節省你的時間
You got yourself a paycheck
你幫自己搞了一張支票
Faces in the places where the sun don't shine
你弄了好幾張可以在陽光照不到的地方拋頭露面的臉

CHORUS 1
I'll be your sexual freeek (freeek)Of the week
我將會是你本週的性愛怪物(怪物)
I'll be your inspirational brother (sister)
我將會是你的靈魂兄弟(姐妹)
Yo mama can't you see
你還不明白嗎?

I'll be your sexual freeek
我將會是你本週的性愛怪物
Of the week (Ohh touch it)
(嗚 摸一下)
I'll be your educational lover
我將會是你那有教養的愛人
Your one fuck fantasy
你的奇異幻夢

Can I come on in, my sweet baby
我的甜蜜寶貝 我可以進來嗎?
Can I move on in
我可以搬進來嗎?
Can I come on in, my sweet baby,
我的甜蜜寶貝 我可以進來嗎?
Can I move on in
我可以搬進來嗎?

Verse 2
You got yourself some action
你讓自己動起來
Said you got your sexy Java
說什麼你幫自己裝了性感的Java網路語言
You got your speed connection
你幫自己安裝了高速撥接系統
Free chat, fuck that, get a little harder
免費聊天室 靠邊涼快去 來點高難度的啦

You got yourself a big bed
你幫自己架了個大床
You shoot off, take your time
你對空鳴槍 別太著急
In the house with a bitch and a mouse
屋子裡有潑婦跟膽小鬼
And your daddy's plastic how fantastic yeah
你的親密愛人是塑膠做的 多炫啊

CHORUS 2
I'll be your sexual freeek (Back up on this)
我將會是你本週的性愛怪物(支持一下唄!)
Of the week (Yeah . . . I think I need a re-booty)
(耶…我覺得我需要重新整裝上陣)
I'll be your inspirational brother (Sister)
我將會是你的靈魂兄弟(姐妹)
Yo mama can't you see
你還不明白嗎?

I'll be your sexual freeek (B,B,Back)
我將會是你本週的性愛怪物(嗶 嗶 退後一點啦!)
Of the week (B,B,Back back, sexy mama) (Sexual)
(嗶 嗶 超級辣媽 退後一點喔!)
I'll be your educational lover
我將會是你那有教養的愛人
(Yeah) Your one fxxx fantasy
你的性愛一次郎

BRIDGE
Sexual freeek (Sister)
性愛怪物(我的姐妹)
I think I need a re-booty
覺得我需要重新整裝上陣
Sexual freeek (Sister)
性愛怪物(我的姐妹)

I'll be your sexual freeek, of the week
我將會是你本週的性愛怪物
I'll be your inspirational brother, Yo mama can't you see
我將會是你的靈魂兄弟(姐妹) 你還不明白嗎?
I'll be your sexual freeek, of the week
我將會是你本週的性愛怪物
I'll be your educational lover, your one fxxx fantasy
我將會是你那有教養的愛人 你的性愛一次郎

(Sister) (Baby) Sexual freeek, (Baby) Inspirational brother
我的姐妹 性愛怪物 靈魂兄弟
You got yourself some action
你讓自己動起來
Said you got yourself a body
說什麼你幫自己弄了個身體
You got yourself an ass with mind of its own brings something to the party你幫自己弄了個有自我意識的屁屁 為這場派對帶來全新的刺激


Come on kids, don't be scared
來吧! 小鬼頭! 別害怕
It's a tits and ass world you gotta be prepared
這是個滿是乳頭跟小屁屁的世界 你一定要做好萬全的準備
Come on kids, don't be scared
你一定要做好萬全的準備
It's a tits and ass world you gotta be prepared
這是個滿是乳頭跟小屁屁的世界 你一定要做好萬全的準備
Come on kids, you know your mama and your daddy don't care
來吧! 小鬼頭! 你知道 你的爸爸媽媽一點都不在乎
Don't be scared, it's a tits and ass world you gotta be prepared
別害怕 這是個滿是乳頭跟小屁屁的世界 你一定要做好萬全的準備

台長: 小民
人氣(218) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 彩虹同志(同志心情、資訊)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文