24h購物| | PChome| 登入
2005-02-22 21:45:03| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

東方日報 祖兒講風涼話如拍拖任人影

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

祖兒(新聞 - 網站 - 圖片)昨日到灣仔為情人節音樂會綵排,對於公司的好姐妹包括Twins和Yumiko先後傳出新戀情,祖兒聞言笑說:「我都希望畀大家影到,但我真係冇(指拍拖),我又真係dry皷,因為我最近砜歐洲返箧之後,皷皮膚好乾燥,生畄一粒粒紅點,好痕要成日『i』,搞到我要用片糖浸身同搽晒潤膚油先峩覺。」

廣 告


祖兒又表示不會八卦追問好姐妹的感情,但會衷心祝福她們:「我都唔係好『恨』(拍拖),不過我覺得拍拖同工作係可以分開,拍拖仲可以係一種推動力添。」祖兒又重申阿嬌的確是去了英國,因祖兒在當地遇見她並一齊食飯。

此外,祖兒砜農曆新年和朋友去了歐洲六天,花了六位數字置裝,但行程卻烏龍百出,她表示:「我疉搭錯火車去羅馬,一發覺咪砜個細站度跳車,但碹度又冇乜人,我疉又唔識講,好辛苦先搵到個女司機幫我疉搵的士,又要漏夜搵酒店,十足電波少女咁。」怎料返到香港,祖兒又發覺癦漏一件裝滿戰利品的行李,幸好最終都物歸原主。

台長: 尚未設定
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 偶像後援(藝人、後援會)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文