24h購物| | PChome| 登入
2005-05-03 01:14:06| 人氣26| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

>..<

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日去了石澳游泳是G7的活動,好開心.但要靚米米和佢弟弟等了我好耐,真的對不起,但佢地都嬲了我好耐.另外,第一次和佢地去游水,好攪笑.又有集體遊戲,好特別,同日有三個教友,一起生日,好GOOD.是神的安排.之後,和佢地去銅鑼灣食晚飯,搵了一間好平,都好味的食店.感謝主.

其實,近來和家人的關係和感情都好差,連今次去游水,都可以令到全家總動員,一起嬲,指責,抵難我和我的信仰,為了今次,我是極道唔開心,哭了許多次.而我覺得這次我好失見證.真的好唔開心,我唔知去游水都會引起佢地咁多不安.佢地唔信我做每一樣的事情,我好心痛.

我都好想比此了解多D,溝通與關懷好重要.神,工作,家人,朋友對我來說都是好重要,不可沒有其中一樣,但在我生命中給佢地的時間,每一樣又有幾多呢?????.........

我都不知點做才能令佢地對基督教有好的認識.我真的唔想因為我做得不好,而令到佢地以為信耶穌就是這樣,就是這樣.真的唔想令到佢地有誤解....唉>.<.....

可能我分配不好.所以,才會有這些事情出現.我要重新分配,另外,近來發覺和新組長及組員,關係不太好,唔知點解,好大的代溝,又好多不利的說話聽到,不好的行為看到,真的唔想,小組變成這樣,唔想返教會,返小組,見到這些事情出現.會好影響靈命.真的好灰機.

更要多為佢地祈禱,認罪,感恩.我深信這些是撒旦的攻擊,耶穌會指引我,幫助我.

台長: CANDY@糖果
人氣(26) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文