24h購物| | PChome| 登入
2004-12-20 17:45:40| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

白賴仁笠臣

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2004年 12月 18日 星期六

wa, 我真係覺得自己唔駛返覺的能力係有 d 強, 昨晚差唔多 5點先訓, 今朝都係遲左 d 先起身, 咁起碼都返到工呀, 不過昨晚同我一齊慶祝的人差唔多無咩邊個要返工 and 早起身, oh... ~

今日係公司一個 section manger YY Leung 最後一天係 T7 working, so 有老闆下午請 Lunch, 今次都係去返老地方, 馬鞍山中心的海港酒樓. ~

今次唔係點左好多野食, foreman 加埋我同 輝仔 都食得剛剛好, 最後仲可以點埋個 甜品食, 係楊枝甘露, 正la. ~

今日好難得我係無訓到晏覺的, 可以下午返到家已經兩三點, 再打機玩電腦都 6點, then 媽媽已經煮好飯, 食飽都差唔多七點, 八點英超第一場波就開始了. ~

伯明翰 主場對 西布朗, 照計我係唔會買 西布朗 的, 不過自從我鍾意的前英格蘭球星, 前曼聯隊長 白賴仁, 笠臣 ( Bryan Robson ) 執教西布朗後, 我都有買佢 d 波, 不過... 真係暫時次次都輸...

今日 伯明翰 嬴左 西布朗 4 : 0 , 慘情的一仗, 我都一樣咁慘, 西布朗真係廢廢地啊, 不過我太鍾意 白賴仁笠臣了, 我無後悔係馬會用金錢黎支持佢啊, 加油呀, 下次踢好 d la. ~

e 場之後廢廢地我又走去買左 保頓, shit, 主場輸左 0:1 俾曼城, 唔好去死... 其他果d 幾串幾又係斷六親, damn. ~

車路士又係主場發威, 4:0 嬴左 諾或治, 傻ka 咩, 識唔識個輸字點寫ka. 晚上的 曼聯 我和超文一齊買, 最後都嬴左對手水晶宮 5;2.

到晚上 3點果場, 我又走左去捧皇家馬德里, 完場前都係 2:2, 點知補時俾 施丹 頂入致勝的一球, wa, 嚇得我呀... ~

之後我再睇埋 祖記 對 AC, and 巴塞羅那 對 華倫西亞, 但係半場果陣真係已經頂唔浦, 我由 8:00 睇到去 17:45, 我真係成個人 wing 晒, oh, 我暈la. ~~


Eric 2004年 12月

台長: 尚未設定
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文