24h購物| | PChome| 登入
2004-10-20 17:41:18| 人氣13| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

都pass啦

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呢兩日都嚴重失眠lor...
Yan mamam 教我。。失眠個英文係insomnia...
哈哈。。。又識多個單詞。。。=0=
不停甘醒,隔半個鐘左右就醒一次。。
係迷近排壓力太大呢??
甘究竟邊種壓力最大呢?
researching.................

今日最後兩科midterm成績都出咗嚟啦。。
kaka...pass晒。。。
而且。。仲要係outstanding果只lor..
應該係全班第一lor..
開心爆!!!我一定得嘅。。
因爲我應承過好多人,,好多人。。
我susie唔係一個食言嘅人呀嘛。。
(kaka...食言。。等陣yan mama又會話我用書面語嘎啦。)
重申!我susie唔係一個“冇口齒(呢個‘齒’定呢個‘恥’呢?=0=)”嘅人!
我一定要快d攞sai d credit...跟住就可以入u啦~
不過起碼都要1年幾兩年啦。。
好在。。我只係。。。。18 years old...

anyway..今日都幾開心。。
做功課做到淩晨2點。。。叫咗yan mama幫我整理份presentation,,,
真係一萬個唔該lor..
我自己好想親自做嘎。。不過真係無sai時間。。
太多野要做了。。
學習都未搞掂,邊有時間談感情呢?
自己d感情都未搞掂,邊有時間去理人地果d感情呢?
頭痛。。

我呢傢,只係唸住學習。。。
。。。。。。係咪呢???唔知呀。。really唔知
甘kenny呢?boy'z呢?我d friends呢?你呢?
2點42分。。。呼。。係時候訓覺lu.....

圖圖:我部電腦...hehe

台長: 尚未設定
人氣(13) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文