24h購物| | PChome| 登入
2004-06-28 20:08:26| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

腳斷

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我喊!!!
點解次次都整親腳架>_<
低d..尋日10點7小明打俾我要我陪佢出mk見工@@”
要我11:30去到mk火車站...
極速死去囉我即刻!真係咪講笑,我隨傳隨到架喎XD
咁都俾我趕到~~
架火車去到九龍塘站先10:20
呵呵~我真係好守時架姐~~~
就係我得意忘形既呢個時候!!電話響=v=b
小明打來~~問我係邊..
咁先知原來我地搭埋同一架火車XDD低d死!!

去到我勁白痴丫
我淨係知女人街係邊,但又唔知個度又叫通菜街喎@v@
去通菜街問人邊度係女人街...kaka
答我個個女人仲叫我傻豬= =勁驚
終於搵到佢去見工個地方..激恐怖囉唔好講笑!
上2樓架..呢個都唔係問題
最重要係上到去勁似電視講無啦啦會有d強姦犯or鬼彈出黎個d地方!!
真係嚇死我喇~~>_<~~
張小明正低d仔!!!明知我膽小如蟻都搵我陪佢去..
見完之後又一路行街一路搵工,搞到我都勁想做野呀!
行行下又俾個sales截停傾左勁耐=_=
之後我都唔記得做過d咩...
原諒我吧/_\我一向都冇乜記性~~
淨係記得我拉佢陪我去信和買NewS囉>v<
佢仲話小草同我有d似樣= =b
佢冇病呀!!女生男相呀我!?淨係小草男生女相XD
就係咁!係mk行左半日..
我又著錯襪喎!!!搞到我對腳冇左塊皮:><:
痛爆...家陣對腳好似唔係自己咁

跟住5:00度返沙田搵哥哥~~~
打左陣機..佢講左d野,令我更加想去搵工做!!
咩事就唔講啦~如果係mei2問我就講!wakaka~~~~

嗯,就係咁
我今日好乖咁留左係屋企..養傷。

by chai


PIC NewS全家幅!

台長: 低d黨
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文