24h購物| | PChome| 登入
2003-10-11 20:32:07| 人氣27| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

細水長流

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日下午番街工攪生日Party….
係荃灣竟然俾我撞到Hilbert同佢老婆….
佢勁熱情…..我一路行一路聽歌….係佢HI我先
佢平時話唔記得d學生名…但好記得個樣,但佢好興奮咁叫我Annie!!!!
仲介紹佢老婆我識,認真攪笑~

其實佢都唔係咁衰jei… ^____*

今晚要溫OB!!!記晒5個chapters佢!!!努力呀!!!!

李克勤 三千零一夜好好聽~
d歌詞好感動到我

三千零一夜曲
:梁詠琪
詞:陳少琪
編:趙增熹/張人傑

相處十年定有吧 感覺多少已淨化
總算得到快樂嗎 我沒說著動人話
這段故事也昇華

走過斷崖或雪地 汒汒前路失去力氣
沿路得你同情自己 你預期我會爭氣*

記得當天我多少 都已心死了在冷冬 全憑你淺笑抹去飛花在為我治療
*#
回頭當那天的我永遠未叫座
但你的雙腳亦留在愛河
當天原來你哭過 但你不忍心再打擾我

抬頭當這天的我要快樂慶賀
但你彷彿眼淚從未留過
你太了解我 同遇那天便已清楚
不可使我難過

#想到十年後故事無言前亦想你會意
誰共享我悠長歷史
每夜仍吻我一次Repeat * #

回頭當那天的我永遠未叫座
但你的雙腳亦留在愛河
當天原來你哭過但你不忍心再打擾我

抬頭當這天的我要快樂慶賀
但你彷彿眼淚從未留過
你太了解我 如上世紀定了因果
今生跟我渡過

我都好嚮往一段可以細水長流既愛情~
希望俾我搵到個可靠既人!
好苦盡甘來咁

台長: sumchannel
人氣(27) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文