24h購物| | PChome| 登入
2007-05-24 14:10:08| 人氣40| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Show Mi....Show me good time

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋日好開心,事緣係同事一早已經問我夜晚有無約人,有啲好嘢想比我,我考慮咗好耐,因為我已經約咗人有嘢做,所以同同事講,暫時應該唔去得,點知到食飯時,呢個好同事又叫我考慮下,話叫我唔好錯過,但又無講到有咩好嘢益我喎...於是,我係同事盛意拳拳下應承咗.....結果枱面多咗一張Sammi Concert既飛,仲要係$480坐第三行中間位既飛,我即時開心到想攬住佢,因為我本黎都想睇,但係託唔到唱片公司買靚位,所以無得睇,點知有呢個意外既驚喜..

一如所料,久休之後既Sammi狀態真係唔係太好,一開始唱既慢歌,都有少少聲沙同唔夠氣,但係到咗中間唱快歌時,開始番黎喇...全場勁high,我哋都企晒起身跟住一齊手舞足蹈.成晚唱咗好多係九十年代勁hit既K歌,雖然d衫同個台都無太大既突破同耳目一新既感覺,但對於一個廿五歲既女仔黎講,係中學時期真係聽住佢既歌成長,所以好易投入到,亦都覺得好有氣氛....

全晚聽到好多好歌,好多校園生活既回憶湧出黎,希望憑記憶list out番個rundown出黎:

Opening:
唯獨你是你可取替 (呢首歌好有mood,即使之前單身時聽到,仍舊好感動,好想有人唱比我聽)

放不低
愛情萬歲

快歌時間:
X 派 對
男仕今天你很好

唉聲嘆氣
抱擁這分鐘

薩拉熱窩的羅密歐舆茱麗葉 (呢首歌係初戀時成日都聽!)
交 換 溫 柔
I Will Follow You
默契
如果你有事 (要珍惜屋企人呀!)
紅綠燈
赤子

LMF合唱:
愛 是 ...

嘉賓時間:
Jill - 傻女

握手時間:
感情線上,親密關係

同觀眾合唱:
不拖不欠

同芝芝合唱:
跳傘

同千嬅同芝芝合唱:
終生美麗

串燒快歌:
小心女人
發熱發亮
非男非女
煞科
MI
叮噹
Chotto等等

散場:
終生美麗


完咗呢個good show後,仍然唔想番屋企,所以相約去咗disco one night dance繼續盡興....好耐無睇完一個concert之後,咁有feel喇!

台長: SuKi
人氣(40) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文