24h購物| | PChome| 登入
2004-07-14 21:22:20| 人氣5| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

好唔開心+唔舒服

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋日成日都心情煩躁,尋晚又係咁...好在次次係我最需要既時候,有小康打黎搵我者,好在有佢ja~~~不過佢講得岩,太不了咪走lor,走唔起咩~!!

尋日放工我同佢都係俾老細扣住,搞到遲放工,我仲要係屯門公路塞車塞成個幾鐘,已經好忟架啦,跟住隔離個八婆仲要係度開大聲打機,勁煩!!

唔知係d藥既副作用定咩,呢輪身體狀況每況越下,食野係以前既3分1倍,d反應又慢,記憶又差左....拎杯水都拎唔掂....我真係好辛苦呀...............

我發覺我地原來正職係reception,副職先係打電話
不過又幾正,話哂都係未做過丫,勁好玩...尋日朝早勁無聊無野做果時...我仲同kitty(新同事)一齊數究竟我地公司既人邊個去toilet係去得最多..........哈哈哈...勁白痴

下午都係同d同事出去食飯…..聽到好多野….原來情況同我尋日所諗既相反…..唉…. 人際關係係一門好深既學問,我真係搞佢唔掂啦...一切一切順其自然啦................

台長: 豆豆
人氣(5) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文