24h購物| | PChome| 登入
2005-05-15 03:57:28| 人氣10| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

5月14日晚上

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日考地理...唔係好識...之後考完就搵老公...個傻佬自已一個係金禾喎..我就自已一個係龍之堡...咁之後佢就過左黎搵我...之後我就打機喇打鼓...打完之後..又打...都唔知打左幾多lu...咁老公就打Z...唉~~佢打到好興呀...之後呢..都贏左...咁打完就去左老公屋企睇金田一喇...睇睇下..我地好累就訓左lu...本來4點幾到要出尖沙咀既搵我媽咪..唉~唔理喇..我好眼訓呀嘛...咁就訓到6點幾...咁我就醒左...老公就打war9喇又..我自已就係到玩公仔囉...=.=好無聊...玩玩下我就走喇去左搭地鐵搵我媽咪喇...出到去7點lu...之後個show都就黎做完lu...嘩~~d人化妝好勁呀...化彩妝...好羨慕...之後就等埋呀媽...就同埋sally姐一齊去食飯喇...嘩~~唔知做乜...食左好少野就好肚痛喇...咁去廁所坐下先...之後又返返去...咁之後就走喇..咁我就同家姐出旺角食龜靈X...食完就我搭van仔出TW喇...出返到就搵左Linda去傾計喇...咁傾傾下就叫埋老公都落黎喇...傾到2點幾就搭車喇..不過Linda送我搭車囉...因為老公大頭蝦唔記得帶身分證...我驚佢一陣比差佬逗...咁我就叫佢返屋企先囉...所以Linda就送我過去搭車~~..之後我返到去就緊係要打比老公先去沖涼先喇..沖完之後再打比佢..佢又打緊war9...><"嬲~~呀...之後無呀未又係咁囉...

台長: 天天機鋪
人氣(10) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文