24h購物| | PChome| 登入
2007-05-20 19:00:32| 人氣202| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

HYPER DAY:Oxfam Fair Trade Fair X 通宵直落(下)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台



其實入面好細,十幾分鐘就可以行晒
但最開心既,係我覺得每個人入泥都係想買野
而今次買野既目的同意義,已經係唔同左

由於我都非常想係呢度買野支持下
所以買左coconut oil,ginger chew,dried pineapple,嘿嘿
本來睇中左件scarf,一眼就望實左佢
organic & fair trade $540
當然,沒有買






我喜歡oc的活動,除了可以見到很久沒見的朋友之外
有時候總覺得,所有事由這裡發展出來的,意義就變得一致
就連我買東西時,他們都會問是不是oxfam的人
我說也算是丫,他們跟我說

”看得出的,會明白當中的意義”

若果整個世界濃縮至這一個禮堂
就應該是最完美的一個星球

公平,有機
並不是遙不可及
只在乎你願不願意去發現








呢個肥師奶扮唔知我映緊...哈哈



呢張好黃昏丫我


每次去到oc的party
我仍很榮幸
我還沒被忘記

插圖一事
雖未拍板
但已經令我開心到今日,嘿嘿






然後夜晚,一個電話,一份即興
就又去左飲野嚕

今次既目的地係cupid.......既隔離,嘿嘿
試左隻promote野,好似叫spy(又係spy)既有氣紅白酒
其實飲酒,係應該開心先想飲

我都好耐無試過飲到唔想走
傾下傾下,就天光嚕



直落左成日
到左今日
我都係覺得有份hyper既餘溫,哈哈












台長: zoo
人氣(202) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 興趣嗜好(收藏、園藝、棋奕、汽機車) | 個人分類: 遊樂 |
此分類下一篇:塔圖.書店.Sammi
此分類上一篇:HYPER DAY:Oxfam Fair Trade Fair X 通宵直落(上)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文