24h購物| | PChome| 登入
2005-10-21 14:50:30| 人氣65| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

21/10

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋晚忍唔住,終於出左去玩!!不過…都只不過玩到8點就拿拿聲番屋企lu!!始終個心都係掛住AsaKi,我唔食飯佢都要食架!!點知,原來uncle已經餵左佢!!唉!仲等我歸心似箭tim!!
個”皇帝”同我講,話我執屎執得唔”干淨”,so…我只係答:係咩??(咁我可以點呢?留番我番黎弄呀??定係等我肚餓時食左佢呢??)
媽咪下星期一去Taiwan, good good!!又可以做車主了!!呵呵!!有冇人想食d咩呀??可以幫你地買喎!!
聽日下午去見工啊!!唔好誤會!!只係搵d part time做下姐!!唔夠$$洗係咁架啦!!但係都未清楚個工作性質,只知係marketing (work at home),所以聽日先算!!如果係 good job既話就介紹下你地吧!!
今日係happy Friday啊!!不過都冇咩節目,夜晚應該會去睇”黑社會”!!放工當然係即刻番屋企陪我既小寶貝先啦!!

台長: stopstop
人氣(65) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文