24h購物| | PChome| 登入
2005-07-25 00:10:41| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

老友狗狗

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日同德德&緯仔&亞灝去左郎豪坊睇”老友狗狗”,幾touching啊!!攪到我諗起已經過左身既仔仔!!仔仔:你而家幾好嗎??好掛住你呀!!唔知你覺得係我地屋企生活得開心嗎??但願你覺得幸福就夠了!!德德同我兩個睇完後雙眼通紅,果然感性呀!!如果你有養狗的話一定好有共鳴呀!!哈哈!!之後就喺旺角食米線,租完碟後就歸家了!!
唉!!今日比媽咪&雲迪E話我黑眼圈好勁!!我夠知啦!!不嬲都係咁架啦!!又叫我做eye mask喎,有用至得架?!?!唔該邊位有咩work既方法就提供比我,我媽咪好煩,成日話我飲酒玩到咁!!>_<
原來德德都已經食煙啦!!聽到果一刻都幾shocking架!!話曬係自己細佬麻!!不過又唔係d咩big deal!!自己都食啦!!食煙又唔=壞人!!只想佢當玩啫!!千萬唔好上瘾啊!!

台長: stopstop
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文