24h購物| | PChome| 登入
2003-12-26 12:25:26| 人氣19| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Love Actually

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

真的戀愛了
Love Actually


導演: 李察寇蒂斯
演員: 曉格蘭特,愛瑪湯遜,哥連卓夫,阿倫力文
片長: 131 mins
級數: IIA
語言: 英語 (中英文字幕)



故事簡介:

英國首相(曉格蘭特飾)第一日到唐寧街上班,就迷上遞茶給他的俏部下(瑪天妮麥格倫飾),在搞好國家經濟教育之前,實行先搞掂靚女 ….

英國首相的家姐(愛瑪湯遜飾)結婚多年,仔大女大,心廣體伴後,懷疑老公在辦公室偷食 ….

失戀作家(哥連卓夫飾)跑到法國醫治愛情重傷,卻跟講葡萄牙語的管家觸電 ….

我愛的妳(姬拉麗莉飾)結婚了,新郎不是我 ! 我只能叫妳一聲「阿嫂」….

膽小醜小鴨(羅娜蓮妮飾)暗戀男同事多年,卻未敢盡訴心中情….

高大俊朗建築師(尼安里遜飾),處理完老婆身後事,還要處理哎口也兒子的思春期問題 …

咪睇我人細鬼大,我鍾意我的女同學移民,我要做D嘢 …..

難得他對我不離不棄,今個聖誕縱有多個party等住我,我都會同佢度過。他,愛上他….

-----------------------------------------------

今日豬豬去接喵喵放工 , 然後一齊搭巴士去電影中心睇 "真的戀愛了" ... 好長啊 , 成兩小時 ~ 都有若干笑料 , 但由於係多個故事構成 , 所以scenes週圍飛,整體都OK啦 ~ 一路摸黑 "麥當勞" , 一路睇戲 , 都係第一次咋 !! 哈哈~ ^_^

台長: 喵喵豬豬
人氣(19) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文