24h購物| | PChome| 登入
2004-12-24 12:46:32| 人氣20| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

巧合

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

... ... 由於接二連三要求貼上合照,為了避免此od成個人寫真集,哈哈... 送上在我校過的聖誔節照

香港就係咁細,連我跟同學去長洲過camp都要碰上教會的朋友(仲要係隔隔離房),原本打算去渡假成為這耶誕假的開端,怎知當中發生了不少事,有開心的,有麻煩的,總之就多事啦,毫無編排的假期,也可以有咁多野架... ...

世上的巧合...... 有很多真實個案,比如
今日同學甲唔見了電話,過兩日同學乙就唔見了同一款電話<-同我新的電話同型號

某同學o個期喜歡的女孩子,我就同o個個女仔玩得埋,重要調位調正坐我隔離

巧合....好難觸到
有時候你好想有佢,有時你恨透了,
但有些東西必不是靠你的巧合,是需要付出的....

There is no free lunch in the world.
可能大家唔知我講乜,但請記住,每一樣野,冇付出就冇收穫

台長: 子俊
人氣(20) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文