24h購物| | PChome| 登入
2004-10-21 21:57:38| 人氣30| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

足球( I )

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

若問我是像甚麼?我會答你我是球.. ...正確些來說,
我之前是一個籃球,現在是一個足球
講起我的足球史... ...
其實就由細個講起,個時係樓下踢球,只識大力督ball
亂咁射... ...後來唔知點解又幾好喎...咁咪當籃球之外的娛樂lor~
可能我反應都ok...又唔怕球掛,個時未識落地,所以好廢,
跟住中一時又踢過後衛,但都冇乜作為,因為我都唔係幾識踢
到中二仲停左踢ball 添
到中三中四又同班踢開球的fd玩番,今次做番龍門,但我乜都唔係太識
但係佢地都叫我去守,雖然我最終畢業班打後備,但都幾開心,話哂都識到些朋友
又幾開心咁,但一齊對足球的看法,就由番教會識左阿高開始改變.....

台長: 子俊
人氣(30) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文