24h購物| | PChome| 登入
2005-01-11 09:55:36| 人氣13| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

巴基蘭坦

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

全知-利吊賢,你知吾知我好能憎你呀?係大陸食我、住我,欠債不還錢。吾買書飲左人地杯咖啡,你知吾能知衰呀呀呀~~回到香港攪事攪非,話你清秀的外表包著一顆醜惡的心,已經俾面你啦。你咁能樣丙,就吾好能扮上菜啦,仆街!咁多人死吾見你死。 還成日係網上吹水扮好多朋友,乜你吾係話婉拒聖誕節約你的朋友嗎?何來有一幅照片呀?前年架??今年無貨,要用存貨,還要假裝好多朋友。節省少少啦,睇你個衰樣都無朋友架啦。 係大陸,家人、男朋友同朋友都無打俾你,就知你係神臺貓屎啦。係咁多朋友呀,就吾洗咁能孤獨啦,死死死死仆街。 你估我真係好想對著你笑呀,我見到你個衰樣想打巴你呀。不過,你放心啦!你返到香港咁努力攪動作片。我應承你,必定係你面前假到你吾信,我睇你點落台。我要全世界都知你係一條死仆街呀,巴基蘭坦!

台長: 毛雪
人氣(13) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文