24h購物| | PChome| 登入
2004-02-22 00:21:00| 人氣25| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

又係咁?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好煩好煩

早排開學好多野都好似來得有d順利,
過左幾個禮拜開始又唔開心了

...
返工有d吃力
我已經好努力咁去聽佢地解釋
但好似成日都做錯咁
又唔記得個procedure
成日問又好似唔太好咁
唔明又一定唔得
真係...
我要努力
...

...
學業?
ielts出左得 6.5分
有d唔太滿意
初初expect其實都係 6.5分
但出左黎見到 reading 同 listening有 7.5
writing 得 5分...
真係會好失望
點諗都唔會諗到 writing 得5 分...
5 分既感覺好似係一個唔識英文既人咁
...

...
屋企
阿媽煩既程度真係令人吃不消
又唔俾人返hall
同佢講真話又會鬧
講大話又話
又成日話"你自己醒定d, 唔好亂黎"
正所謂"一次不忠, 百次不用"
佢根本都唔信我
唔好俾我出街鍞住我ar
...

...
好多人都知我想做logistics啦
阿媽竟然仲有不停叫我做finance, acct既野
叫我唔好做logistics
係佢個腦入面香港得一個工業
~~ banking/ finance ~~
點解d人可以咁食古不化?
由中學開始我就同佢講對acct d野係冇興趣
講左咁多年
點解仲可以係度叫我做bank????
我想做乜咪做乜law
呢個係我職業係一世既
當然係由我自己choose啦
...

台長: sowai
人氣(25) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文