24h購物| | PChome| 登入
2004-09-30 20:31:50| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

每想過一秒都好難,,, > <

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝勁唔知醒,,,7點1醒過~ 不過 再訓番~= ="
點知唔知醒~~daddy又冇打比我喎~~~終於7點7mami叫醒我~~
原來我同家姐一樣唔知醒~! >v<"
好快好快7點10落街~~買左個包上車~~! 終於趕到番去~! 番到去,,冇野做過
依舊o係locker拎左一大堆書上去~~隻手之後痹左 =v='
丫~唔該皇上借左本h.e比我丫!! >v<
跟住落去assembly ge時後要升旗.. = = 又熱喎
today我都醒左,,冇wear冷3..但係條裙都係濕晒lor,,個pat位..
又係feel到d汗..流緊落腳,,=v='
好心佢唔識升就咪鬼升o係度阻住晒又要咁多人陪佢曬喎,,
1st...升旗唔帶帽~2nd 旗架都懶得紮..淨係用個勾仔勾住個架同條繩...
求其得很喎,,~~~ = =" 支旗又唔熨下佢,,,好似朱古力bar咁一格格..
lastly assembly完~~等上去,,見到佢摺旗,,,唔識接架 唔掛得知變左朱古力bar~
上到h.e rm ,,, miss leung未黎,,,我地入去嘆冷氣>v<
之後佢上到黎~~~派野整圍裙~~>v<" 好令 橙色
剪左布...畫埋粉就打鐘嚕,,,!
之後一堂中文一堂music~~中文~冇咩講書~做功課~! music
唱歌聽歌聽古仔`~ >v< 過得快~~ 之後上eng ,,
好難過呀鳴鳴鳴,,, toilet paper 將d野重覆又重覆~~><
的確好難捱..> < 我雖然做緊自己野不過都有抄下notes聽下佢講野的~~~>v 好辛苦辛苦先過左~~lunch~! 去左b仔,,
食完番去,,,先知要練朗誦 好彩冇遲~練練練~~
練完就等上堂,,一堂maths一堂cv...
又係好難過呀maths~~> < 又係係咁將d野講完又講~~的確好悶!!
我今日已經超比面有聽佢講冇訓!!
不過都係強迫自己打開隻眼lor,,,勁支力呀HELP!
CV,,都幾開心的`~輕鬆D~放學番屋企~
online 做功課玩game好悶傾電再好悶食番再online 再好悶都係好悶
冇人陪我丫!!><



HAPPY 6 MONTHS ! >3<

台長: ★ 白 痴 甩 ﹏
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文