24h購物| | PChome| 登入
2005-10-27 13:35:30| 人氣48| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

人馬 vs 白羊

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我諗係佢心目中
有問題o個個係我
佢一 d 都唔覺醒自己有問題
仲問我係咪 "又" 情緒低落..
做咩落o左咁耐都仲未上返o黎..

我情緒冇低落o左好耐
係對住你唔想講o野 jei

有咩好講呢..
有冇我都係咁 gei
都唔覺得你有心做呢樣o野

仲話自己真係唔鍾意就會消失
講到咁..
咁你消失o左咁耐我明哂 la
d 態度仲好似係我唔講道理咁



邊有人咁追女仔 ga jei
鍾意個陣就同你講好掛住你
唔鍾意個陣就咩聲氣都冇
仲話你冇搵我我都可以搵你...

你唔死..
好激氣 tim...

好在冇鍾意你 jei
鍾意 o左就真係唔得你死...

仲追緊都咁
我都唔敢諗追到之後會點



兩個咁自我 gei 人都真係唔係好掂咁
兩個人都咁驕傲..
咁唔肯讓步..
真係鬧交實一發不可收拾..

台長: SoMan
人氣(48) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文