24h購物| | PChome| 登入
2005-11-21 21:40:33| 人氣32| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

11月21日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日正式開始新的一天, 期中考過後, 變得積極, 因為只有二個月我就返黎啦, 我好希望在這天之前我能完全投入這邊的大學生活, 應該ok ge, 今日10起身, 聽了一場講座, 關於唸硏究所面試的技巧, 有點搞笑, 我做咗大學生都只不過二個多月, 就走去聽d咁ge野, 不過都好ge, 好d準備, 聽完之後, 感覺...一點都不簡單, 佢地每個都好有企圖心, 成績mean達到90something, 80分ge拜目都俾professor拿來attack, 而且一定係要當過社團幹部, 仲要唔只一個, 又要有國際經驗, 或全國經驗, 唉...原來一點都不簡單, 現在開始準備就差不多, 但確實要怎樣做, 我都沒有明確的方向.............迷惘中

之後上咗三個的保險學, 今日講的是nonlife insurance, 老師坐我旁邊時, 竟然問我期中考ok唔ok, 哇, 冇唸過老師會記得我係僑生, 唔錯, 對保險學都有興趣, 之後6點有gathering, 係傾下份人語, 一份newsletter for macau students in cheng chi university, 原本join咗另一場7點的講座, 結果都趕不切, 算吧...
天又下雨了, 有點冷, 但這一點點冷對我來說己很冷.....要冬眠

昨日睇阿旺睇到三點, 而家先第三集, 今晚要努力d, 目標睇到第九集, 加油加油
Tomorrow is another brand new day

台長: So...what
人氣(32) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文