24h購物| | PChome| 登入
2004-09-12 21:42:26| 人氣20| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

sunday

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

昨日收6點,
同jolly去剪頭髮...
我發覺自己剪頭髮同焗油既頻率好高..

剪完, 發覺我同佢個頭好鬼似!

跟住去左食日本野,
好好味!
我地食左清酒煮硯,
我好老土咁, 將d硯殼打包,
然後囉俾d小朋友睇... (不過我會洗乾淨)

之後我地去行女人街
去到好夜ar

****************************

星期日,
返完樂團,
約左一個朋友, 佢真的帶左份食得既手信俾我(真多謝佢!!)
我地又係食日本野...

之後去左探阿麻,
我去到, 原來佢自己去左平台散步,
於是我去搵佢,
出到去, 阿麻話我知入番樓係要password,
不過佢唔記得左password (^.^II)
不過佢好叻架, 佢唔記得, 會找人help佢
上到樓, 發覺原來佢password一直o係佢件衫袋度


than, 阿爸又黎左, 佢知道麻麻自己走左去平台,
就話, 你又唔聽話了,
因為都幾危險的!

因為個個都驚麻麻冇野食,
個個都買野食俾佢,
點知雪櫃就勁多野食,
最後, 我要幫手食左佢, 怕會變壞...
好飽,
我飲左一包牛奶, 食左一條粟米, 仲有茶樓打包既野,
飽到食唔到飯!!!

不過我知爺爺心情唔多靚...

台長: snowy
人氣(20) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文