24h購物| | PChome| 登入
2004-08-26 23:03:27| 人氣13| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

^.^""

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日可以話係holiday, 又可以話唔係..
本來就係上午去聽talk, 下午放我地假...
咁鬼多野未搞... 最終我地下午都返左學校做野...

今日3小時既talk, 唔係坐o係度聽o個隻..
而係有小組討論, 要匯報o個隻,
唔好處係3個鐘, 冇得只係抄野(我鐘意抄野ma),
你又唔可以選擇性地發呆..
但好處係你有得參與, 其實印象會深刻好多,
經過思考, 學習會比較有成效...
大穫啦, 我估d講座, 未來既trend都係小組討論>>>匯報.
其實我好怕...

真的好欣賞我同事對特每件事都認真既態度,
一個簡單既匯報, 佢都好投入去唸... 十分敬佩!!!
我都要努力

聽完talk, 之後同同事一起去食野
然後大家回校各自努力...

其實都知道未來好多工作...
於是趁放左工,我走去搞下個頭,
因為我個頭大糟糕... 係時候去俾人修理下!!
同我剪頭髮o個個好有心機...
但同我洗頭o個個洗到好似猜枚咁...(唉... 唔識講!!)
你有冇見過客人去洗頭, 要去就幫你o個個人ar,
不過算啦, 可能人地新黎, 我原諒佢!! (^.^|||)

返到屋企,
阿媽煮好野, 好少可齊人食飯..

*******************************************************
仲係接受唔到呀...
係唔係真係一個考驗???
聖母會唔會聽到我禱告...
佢會教我點做???

我好想知...
但有時又真係唔係好想知...

台長: snowy
人氣(13) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文