24h購物| | PChome| 登入
2004-09-16 10:31:12| 人氣17| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

道地百果園劉德華演唱會(尾場)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

前晚, 華仔的演唱會終於結束, 想了兩天, 每次想落筆去寫出自己對華仔演唱會的感受時, 都不知從可入手… 因為… 對於華仔的演出, 付出, 以及他在演唱會中真情的流露, 我只可以用四個字去形容我的心情 ~ 百感交集!

你一定會覺得 : 比比, 你是超級華迷, 當然是當局者迷喇~

所以, 我不寫出我的感覺了… 我只想靠我的記憶, 靠andylau.com fans 的記憶, 節錄華仔在演唱會上曾經真心道出的心聲! 或者, 你會覺得, 呢d只係一個藝人應付群眾既台詞… 由我吧… 這便是中毒極深的比比~

『前晚超級六合彩開獎日子,華仔與工作人員夾份買了20注彩票,他在台上宣讀開彩結果前,他笑言﹕「如果中獎,明年免費做4場演唱會,到時大家行入紅館就有得睇﹗又或者有一張中獎,都分給大家。(台下觀眾喝采歡呼)你真係信﹗好! 我講得出做得到,到時你攞住今日張飛就有得分。」可惜最後他只中了一個數字,沒有橫財命的他唯有笑說﹕「只好拚命工作﹗」面對歌迷支持,他並未有因此而失望,「我瘦到得棚骨,但你們說﹕『唔係呀,好大隻呀﹗』我滿面皺紋,你們說﹕『唔係呀,好靚仔呀﹗』 我都唔明點解我做乜你們都支持我,如果我去解釋既, 呢咪叫做愛囉﹗有咁多愛,仲使乜中六合彩﹗」』

『前晚乒乓孖寶高禮澤、李靜欣賞偶像演出,華仔在台上說﹕「好希望大家支持香港運動員,不論有無得獎、有無金牌,好似李麗珊今年無獎,大家好似忘記她﹗每一個運動員都有付出努力,難道得不到金牌就不是運動員嗎﹖」他帶領觀眾向乒乓孖寶鼓掌說﹕「我不是好有錢,但如果你要贊助的話,就打電話給我啦﹗」 』

『每一次站在台上,我都會留意住每一個觀眾的眼神,如果是但一個人流露出不滿意的表情,我都會返去再練過,同自己講下一次要再做好。咁多年來,我唔會俾自己停低…』

『我開演唱會,又跳拉丁舞又搞50呎高空中舞台,搞咁多花臣,我o係度諗,一萬三千名觀眾當中,假設有八千人是死硬忠心fans,即使冇band,我站在台上齋唱都得,但還有五千人喎,他們未必是我歌迷,可能只是陪女朋友而來。所以我要想多d元素,希望總有一樣o野可以吸引到佢地,就算佢地唔鍾意劉德華,但睇完騷都或多或少會覺得:「咦!劉德華一樣都幾好睇喎!」今時今日,我仍然在意去吸納新的歌迷,但我不敢講自己在不在乎獎項,只因獎項已不是我的唯一選擇。正如我每一年都會收到生日禮物,冇理由我收了3年生日禮物,第4年就唔鍾意收。我繼續攞獎,唔係想去證明自己能力。每當我走上台攞任何一個獎o既時候,係因為我覺得自己經付出o左,而我攞獎,也絕不會心虛,這樣我便會自自然然滿足開心!』

『我係呢度,同咁多朋友,做了咁多o野,我呢種福氣,唔係任何一個藝人可以有,可能未必完全滿足在坐任何位置或朋友,但希望你地感受到每一秒我都為每一朋友付出,可能中間有忽略或到達不到你的心,希望你地諒解,好朋友係要互相諒解和支持,大家俾左好多空間去俾我進步,如果聽到你們叫我朋友,我隨時可以為你們再演出.』

無須多擔心中傷 無須多擔心掛上死相
人無須這樣 時時亦有不安的動向 望習以為常

無須多擔心愚人技倆 誰人亦可以唱 無用禮讓
隨緣唱 最理想 每首歌跟至愛分享

無須逼觀眾拍掌 無須逼觀眾景仰 無須逼觀眾無情情心癢
能搖動他的心窗 隨時可再次登場 要永遠發亮 求專心的唱

無須多追究報章 無須多追究方向
無須多追究如何能 怎麼可每次獲獎
不必動用心細意參詳 我太幸運 為你一生都可獻唱

獻唱用盡我力量 包起於我身上 Oh~
能為你在台中央 毫無顧忌去高聲唱

有你在 令我可輕鬆的 去唱

台長: 比比
人氣(17) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文