24h購物| | PChome| 登入
2004-01-02 01:40:58| 人氣29| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

~又見面咯~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

又見面囉~大家! 前陣子因為呢度有維修工程進行,一攪就令我有機會發懶,一懶就懶到而家~(一有機會將d野擱置一邊時,就變得逃避,但一當你清醒時,你就知味道~so 日記~~~(週記又得~)我來啦啦!
最近有咩大事發生係我身上…..都無乜啦,我個人生活暫時來講都比較平傭,……上星期同左班British Council同學去梅窩玩一晚...未去前,D同事擔心我會凍死在離島(當日天氣女朗話當日溫度係係全年最冷啊),比佢地兇一兇~攪到剎時間都有D擔心,我個人真係最怕凍,踏入呢個冬天唧某一個晨早,我仲身處係被窩時,曾經有一刻我想做冬眠唧動物~好似北極熊咁,你看~他們是多麼的可愛喔~(but北極熊冬唔冬眠架?_____?)
出發前先岩岩大病完好番,(真係十幾年來都無真真正正咁病過,發冷再發燒,有雙重冰~火~效果!ice~fire~yeah~!因為怕會燒上腦,本身已經唔係有太多腦細胞可以活用倒,怕再咁燒落去,真係會完完全全.名副其實地咁變左一隻豬 ip.on~ip.on:p~so最後無耐地去左間夜診送錢比人洗;(不過~睇果個醫生個樣都睇得兩眼~即時有番少少回本感覺:p)
當晚大家選擇左打邊爐...一去到先來掃掃貨~yeah~actio啦~去到梅窩間7-11(又令我諗起上年唧趣怪現象,比$前counter有一大個空卞位,好奇怪,呢度本身擺咩唧呢架?ˍˍˍˍ?,點解會咁空!(^+++++^)比大家諗下~答案o係最底)
去到間屋……mm….應該係比d兩小無猜來嘻嘻哈哈,得3間房,3張床同3部迷理電視,kitchen都唔比個人地玩下煮飯仔,真係無情趣~當晚播”衝上雲宵”大結局,我地來左個3面環徊立體聲(果度無主廳,得3部迷理野分佈係唔同方位唧房內,我地擺左個圓台陣,大家各自睇一面),雖然畫面細,但呢種環徊效果真係無得頂~開完餐,就玩左一陣耍盲雞來運動,運動,消化下,過程中,超人隻眼差d爆肛,luckily….整左條大紅痕姐係眼角姐,well…..一切玩得太投入,下次小心d啦~and then落左沙灘浪漫浪漫一番,超人講左d我同daddy way唔係咁識領會倒個笑味唧笑話,無癮,都係行同tommy jai行落d去玩carb,隻野真係攪打,玩佢成晚都唔動下,以為佢危在旦夕~!放佢落水又唔游,都唔知佢想點?ˍ?都係放佢一碼~
that night 同daddy way傾左一輪計,我唔係好get倒佢想同我想講乜,佢又唔係咁明我想表達d乜,但都傾左有一大輪,呢d真係多我10多年人生經驗之差唧所謂generation gap~攪笑...相信有機會係會keep住咁溝通溝通落去,even唔一定明白所有,但最喜歡同呢d experiened MAN談天~學習~學習(難得唔當我係細路女:D)
傾完返大本營訓覺~第2日入埋大澳,買蝦醬,曬咸魚~沿途食左片炸蕃薯,平時真係唔好呢d油野(自問無乜條件去食,唔想沬殺自己唧將來幸福 :p,通常會認口~),但daddy way話將佢配甜醬好好食話~so..,出得來玩well...豪多次比佢(盡興嘛^++++^)~試下咯~喔~~~~又真係幾得喎~大家可以試一試~
一路睇下,聞下當地唧離島特色,不知何時同學們竟然買左個燕來踢~喔~~~大家乜剎時咁有雅興呀!(成日都係聽倒我公司個uncle上司得閒會玩下呢個小玩意,真係估佢地唔倒都會玩呢d野~)剎時間大家變左北京天安門廣場前果d同志們,大家完全忘我咁投入去玩左幾個鐘~笑聲充斥著大澳呀:D~玩落,我開始明白同志們點解咁忠於喜愛呢種exercise~(感覺大家都暫時放開左所有煩惱,盡情地,投入地,一心一意地去玩呢個遊戲,完完全全輕鬆地咁享受左一整個下午,爽呀!)
玩完,返番市區,約左亞欣買衫,買聖誕禮物(佢有多d主見同fashion sence,幫我買倒野,所以買野帶佢一齊去會開心d,唔洗獨自煩,even佢而家唧潮流方向傾向左呢個旺角,我真係唔係咁喜歡~但有人可以一齊分擔煩,事但啦!),行左呢個利時,拿我老命,試左10幾條褲,都無條岩(又揹住個大背狼同拎住幾件衫,感覺stupid到....唉,想死!亞欣小姐係要人家行前衙~要我試d我覺得唔係咁喜歡唧style唧褲,最後都好,都買倒d衫同一條褲~即時成個人輕鬆晒(行左幾日都睇唔中任何野,唔知係何包緊左定係眼角高左,mm……前者多d~真係攪到我好頭痛~ˍ~”,所以一向好怕行街)
充實又破財的兩daY~ 时

*7-11謎底:CONDOmSssS(大家係離島時真係特別熱衰呢樣EXERCISE呀~;P,香港人吸收呢方面唧教育意識又幾好架喎~值得表揚~表揚~!)
20/12

台長: 云香
人氣(29) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文