24h購物| | PChome| 登入
2003-12-04 23:22:00| 人氣26| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

小可愛~ :p

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日去左太古探堂亞哥新居入伙~
六年前,each lunar yr or X’mas 我地都會舉家帶禮去探阿大伯一家同香港區唧親房叔伯,唔知點解each time出發我都好興奮,雖然次次去到都係會悶到o係人家張sofa到訓著~(真係失禮死人 :p)大伯見倒我咁唧狀態,通常都會邀我入房睡咯~只要爸媽批准,我都馮邀必訓~(SO大伯當年用唧pillow留有唔少我唧甜蜜口水~ mm…..真芳香~:p)
點解六年無見呢?只因老豆同大伯因D小事大怨,猜測,誤會,越諗越火而開始冷戰囉~點解好番呢?因為家中發生大事而開始contact番囉,因一D誤會而成為世仇,從此咁少左一堆親人,就真係唔係咁好同好鬼可惜架~我就最喜歡呢D家庭樂架啦~見倒大家可以和和氣氣再傾計,真係好開心~ :D
六年話長都幾長,堂哥同堂姐係呢段時間裹都各自生產左個baby(both boy)~今日係我同佢地唧第一次見面~喔~~~~~真係好cutie同俊俏咯~一個4yrold,一個6yrs old~同佢地玩左半日低能遊戲,~玩咩咁低能呢?不外乎都係射gun~扮死,打機(佢地打,我睇,中途我又是訓著左),落公園,你追我逐(扮怪獸,一輪混戰),耍雜技~扒playground,我玩唔倒 书───因size只for小童~我size又唔細(費事扒倒入去出唔番來咁肉酸啦~)-唯有佢扒我笑囉~by the way 佢地肯拖我隻手同叫我做姑姐,真係好鬼開心同感動~ :’)  (從來未同佢地見過,一見就要同佢講我係你邊個,叫聲先~佢真係睬我都有味,一路佢地都覺得我lie 同joke,玩過一論,流過汗水後~有回報啦~姑姐~~hoho~~)
無神神多左兩個小可愛o係我世界,真係感覺奇妙又開心~ :D
真想可以多d同佢地低b低b下~住近d咪好囉~
23/11

台長: 云香
人氣(26) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文