24h購物| | PChome| 登入
2006-06-25 14:27:05| 人氣63| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

LAMMA ISLAND 之旅

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

講返上個星期六先,
我放工同小兒,善& foon出發去南丫島
3點3船,好快就到左啦
我地去到第一時間呼吸一下d新鮮既空氣,
之後就以勁慢既速度行去食野,
去左一間好似"九龍冰室"既茶餐龐食野,
之後就行去breah,
沿路見到好多野,見到有收落d貓貓狗狗既地方,
見到有蜈蚣,見到一張寫住lonely既小椅子,
見到亞婆豆腐花,坐低食返碗先,
然後繼續出發,好似行山咁GA,
沿途又見到大知朱,又見到POLICE,仲見到山林中的酒樓
終於到左BREAH,我隻腳已經紅晒,
係R到紅晒,我地行左一陣,之後就去TOLIET
之後去左睇...植物
跟左留暘左幾張就走LU~
見唔到好SMART果個救生員...
我地去食CAKE就完結左LAMMA 之旅

我地之後仲去左影貼子相,
FOON到帶左我地走食推車面,
好開心過左一個星期六~

而家明白到,善點解會咁肯定答到我地....
等緊baby果時.....悶
背影...朱自清
好有feel~
我們的cake一 cake

台長: △*small。bird*▽
人氣(63) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 想到處看到處飛 |
此分類下一篇:一直在愛你...
此分類上一篇:好想~四圍去

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文