24h購物| | PChome| 登入
2004-02-28 18:31:16| 人氣19| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

28/2/2004之日記 - 不"智能"地換智能身份證 (未完)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

多謝我偉大嘅爸媽七點幾就輪流去咗元朗入境處, 排隊攞申請身份證嘅籌. 我八點幾先出門(好一朵溫室小花 =_=")
其實我應該一生日(甚至生日前)就先預約啦, 宜家要勞煩佢哋晨咁早嚟排隊. I'm not smart enough to apply for a Smart ID card......
八點八, 途經信安附近, 見到Angle(相信係)向住學校嘅方向行, 當時佢偈緊電話.
.......... 27號籌.
流程: 到申請身份證counter -> 等叫號數(再拿籌, 33號) -> 入去影相(勁樣衰 =_=") + 打手指摸(交表嗰陣, 佢叫我寫番學校名. 死, 唔記得宜家呢間個學校英文名, 瘀爆 =_=|||. "你可以寫中文架!" 職員姐姐說)(之後先記起自己張學生證咪有學校英文名"MFBM Chan Lui Chung Tak Memorial College")......) -> 再等... (比較耐啲)最後去supervisor度攞番張"申請香港永久性居民身份收據", 之後再跟據張收據上列明嘅期間領取身份證就得嘞(我要喺12-3-2004至13-4-2004期間攞).
其他事件:
1. 有一個男人唔知咩事, 用頗大嘅語氣同職員理論, 作又要求唔知邊個同佢道歉. 之後仲衝咗去counter入面......
2. 撞到老馬, 會考加油!

搞到十點幾, 去入境處隔離嗰間嘢食早餐.
跟住同媽喺千色廣場逛咗逛, 去埋優X良X買魷魚絲(+$20換芒果乾), 我就先走.
嗰架K66等咗成三, 四個字 =_=" 等車嗰陣, 就係屈臣氏出面, 有個中年男人promo件product, 好似係個裝梘液嘅唧唧樽, 全纖維造的, 又咩唔會漏呀, 話通常都喺啲辦公室, 學校, 安老院廣泛地使用. 好似賣九十幾蚊, 又送支消毒梘液("都三十蚊架!" 佢話), 又話喺維園賣過, 唔知三個鐘賣咗幾多個喎. 佢用得最多次嘅字句: "佢(個樽)好好商譽架!"
本嚟想返學校探吓Angle佢哋, 順便攞cert; 不過費時阻住佢哋啦, 而且我手機無電(明明尋晚叉咗電, 可能叉電條線鬆咗 -_-), 玲姐或Angle嘅手電號碼都儲咗喺我部手機度...... 唯有精神上支持你哋到最後 ^_^

一點半Angle打嚟, 佢哋份stat交咗. 終於鬆一口氣啦!

從房間窗外眺望昨天發生山火的現場, 燒焦過的地方, 以及那裏的山墳, 都顯得更荒涼......

台長: slkc
人氣(19) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文