24h購物| | PChome| 登入
2003-03-24 13:54:17| 人氣13| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Vol. 235

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

1--
打仗,我見到令到一D人好high
要睇睇美國既軍力如何
飛機又如何如何
仲想睇下殺人既場面
在論壇上還有個變態話死得越多人越好
可悲...
其實兩軍都唔想對方死既...
只係如果對方唔死自己就會被殺死姐
都係迫於無奈先打
廢柴bush!

2--
唔知有無D變態佬打CS打到上腦
走去join army之後去玩真war game呢?
我覺得usa有D咁既人喎

3--
最近玩緊pockmon~ ^0^
哈哈~ 捉怪獸!

4--
Yeah,有一間University收左我啦
好野!

5--
星期五俾人用蕃茄仔掟左2次
我無破口大罵,亦都無發脾四^_^
將呢一口氣吞左落肚
我無怪掟我哥個人
我只係覺得佢好rude
跟本唔想同佢為左D咁既野而嘈
學榮興話齋「徙氣~」
(咁平時忍忍埋既氣去左邊呢?都發洩到格鬥Game上既人物身上啦,哈哈)

6--
linear algebra,讀落真係幾好玩
我要有一隻A係Math13哥一欄!!!^_^

7--
無見咁耐
無傾咁耐
無玩咁耐
你始終都係咁^.^
我原來所識既你
同你傾一傾,我又覺得有不少穫益了
只慶幸有你這樣一個好友

8--
我發覺我有一D怪...
就係我會好尊重一D做到我做唔到既野既人
漸漸就set佢地做目標~

9--
哈~ 天外有天,人上有人
係你地少見多怪姐!

10--
「以心‧相許」

台長: Terry
人氣(13) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文