24h購物| | PChome| 登入
2004-07-12 00:26:20| 人氣42| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

赤柱一行

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日同navy 去左赤柱逛,天公做美...四維行都冇落雨,落雨又淋唔到我,哈哈!!

行左好多地方....去左聖士提反小學、軍人墳場、美利樓、當然唔少得赤柱市集....四維影相...通街食野...好開心呀~~

但最開心係莫過於係有人諗埋去邊又不停咁講野我聽~~嘩哈哈~~~~

lee d 咪係我夢想o既weekend 囉~~~美終不足都係見到海灘又冇得游水....

唔知係咪dad feel 到我o既feeling...佢突然話搵日drive 我四維去玩...赤柱啦..石澳啦..西頁啦...咩地方都好~~~

我諗佢都好想有個室外family day...好等我搵日成全佢啦~~~嘻嘻~~~

聽日又要為口奔馳~~~早d抖啦~~~

台長: 皇帝女
人氣(42) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文