24h購物| | PChome| 登入
2008-02-25 02:13:13| 人氣58| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

25@sep.2006

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我跟旺福小姐msn上的對話(節錄)

----------------------------------------------

(一)
旺福小姐 說:
你同佢分手啦~~~~~~~~

/sinsansun年年16年年愛似林一峰 說:
咁就要鬧分手
會唔會咩左d 呀?

旺福小姐 說:
佢已經冇咩功用了
一係你拿拿聲包個2奶番黎...打佢入冷宮啦
得閒番佢打下wor 咪算囉

/sinsansun年年16年年愛似林一峰 說:
包二奶要好多錢ga

旺福小姐 說:
依個咁0家情況..佢只會拖累你

/sinsansun年年16年年愛似林一峰 說:
話晒都4年感情wor

旺福小姐 說:
咁你可以點呀...

/sinsansun年年16年年愛似林一峰 說:
我唔知呀...我覺得只要佢生性d
我地可以好好ga

----------------------------------------------

(二)
旺福小姐 說:
你搵人e下佢
你出糧 要養下個老婆先
其他野唔好買住

/sinsansun年年16年年愛似林一峰 說:
我搵緊gala, 但係名醫真係好難搵

旺福小姐 說:
幸運各大把

/sinsansun年年16年年愛似林一峰 說:
佢地好二奶ga.....講金唔講心ge

旺福小姐 說:
算啦...現實 啦....唔好咁天真.仲有免費e生

/sinsansun年年16年年愛似林一峰 說:
我又唔係要免費e生, 我想搵個家庭e生0者

旺福小姐 說:
我都想搵...

旺福小姐 說:
不過依家都係搵住出面先....覺得ok..就長長都係佢

----------------------------------------------

(三)
/sinsansun年年16年年愛似林一峰 說:
我想試下我公司戈個wor...但係佢好忙咁

旺福小姐 說:
真0家,你就好啦....終於搵到個好歸宿啦

/sinsansun年年16年年愛似林一峰 說:
我想試0者.........
但係未開口wor

旺福小姐 說:
哈哈哈哈哈 ....
我會支持你0家....
你要放膽 0家嘛

旺福小姐 說:
開頭仲唸住叫你介紹畀我識0家...算啦...我唔同姐妹爭0家

/sinsansun年年16年年愛似林一峰 說:
好難ga wor~
唔通一黎就講~喂~可唔可以黎我屋企呀?
咁呀?

旺福小姐 說:
我真係咁講0家喎
我好直接0家喎...
我上次..就叫0左個net f ...上黎...哈哈哈哈哈

/sinsansun年年16年年愛似林一峰 說:
wa~勁呀
佢有無睬你呀?

旺福小姐 說:
不過原來佢係唔識扮識.....就係果次攪到我部腦冇聲果次

/sinsansun年年16年年愛似林一峰 說:
車..........

旺福小姐 說:
努力搵啦

/sinsansun年年16年年愛似林一峰 說:
ha~ 好~去周公度搵

旺福小姐 說:
你快 同你同事傾多 計啦...
努力呀

旺福小姐 說:
為自己幸福爭取呀

----------------------------------------------

我地傾緊咩? 咪係整電腦lo...唉

台長: sinsansun
人氣(58) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文