24h購物| | PChome| 登入
2004-05-22 15:39:49| 人氣30| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

旺角黑夜

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日四點幾去左剪頭髮,跟住返在金鐘訓左陣,

八點幾就出左旺角同 janet 食野,等埋張生就係百老匯睇戲啦 . . .

d 人勁冇品囉,係咁聽到電話響、大大聲咁講電話,好心睇戲就教震機啦. . .

成套戲最吸引我反而唔係張柏芝,而係方中信,做得唔錯,係戲裡面勁決斷。

套戲run得幾緊張,都有笑位既 . . .不過我次次睇親d港產片都有林雪囉

好似我係佢fans,突燈去捧佢場咁 . . .

張生,我諗冇人咁百痴搭百幾蚊的士就係為左攞 digital 比你囉 . . .

janet wu就重過分,一句唔該就delete曬我所有 message,仲不突只

兩條友重要電話冇電,飛曬線落我電話到,搞到我電話係咁響,

arm arm 收線,等一陣又響,又入線,一陣又話要打比邊個邊個,

又乜又七,我今個月要交千幾蚊電話費,

你地兩個都有份幫手架!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

台長: F u n g
人氣(30) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文