24h購物| | PChome| 登入
2008-08-21 11:35:40| 人氣79| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

香港之旅+淋巴腺炎

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

去香港之前個腦已經好痛~
但係約好曬~吾理喇~照去~
我地去左好多地方~
旺角~朗豪坊啦~小僑好豪咁買左兩大個袋~
之後去左尖沙咀鐘樓~同睇埋個維港海景~不過呢...維港d水好臭...><

我地又去左"便便"到食野~
我呀媽話即係"食屎"=.='
全間野都係用廁所裡邊有既野做佈置~
連d食物都係~^^"
肥淵迫小僑食......屎
哈哈~~~
返到澳門去左鏡湖睇e生~
個醫生癈架~我明明係淋巴腺發炎~
佢竟然話我訓交姿勢吾好~亂咁開藥比我食~><
而家仲未好番呀~我上網睇睇下~覺得d病症似腦膜炎多d=.=
個後腦好痛~~><

台長: 脫變中的Key
人氣(79) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文