24h購物| | PChome| 登入
2009-08-04 10:02:50| 人氣154| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

===Concert again (2009/3/14)===

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

 

睇完Joey 個演唱冇耐

我同心心, cheong, emily 又一齊去睇金牌大風演唱會

今次明顯係好睇好多

因為太多歌手係到

就算一個唔岩心水...都仲可以睇第2個

今次例排stephy 同方力申情侶形式出現

不過確實唔錯~~



蘇永康

因為我的朋友關係

所以我個晚特別留意佢

同埋都影左好多相sd 番比小柴~~

不過佢真係唱得好好~~

真係欣賞佢


kary~~

蘇永康欣賞的女歌手

講到出晒口~~不過kary 唱功真係好好~

唔算差丫~


Theresa

今次係我第一次現場聽佢唱live

感覺有點失望

不過見到佢都好開心ga la..

佢真係比出道個陣變左好好好多丫....


 

 
壓軸既當然係古巨基la

 

 

佢既水母台....一隻大水母浮游中....

 

 

我滿喜歡金牌大風既演唱會...因為真係唔錯~~~

台長: Cc
人氣(154) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文