24h購物| | PChome| 登入
2003-07-30 21:56:03| 人氣19| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

ever learning*

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

哈哈哈
勁好笑呀
今日係ever learning
我地個主持人係邊個大家知唔知呀?!

hehe
你地1定估唔到呀
係 歪紋 呀
哈哈哈
笑到我死呀

好哪 唔玩哪
係呀 佢真係姓王架
不過叫hermes
哈哈
佢今日監我地o者
勁好笑呀
佢1黎到
jurly就話佢好似歪紋
因為佢又係光頭既
哈哈
又真係幾似喎
笑到我抽筋呀
之後又話個人打去電台點歌
爆好笑呀

哎呀
好開心呀
我有hermes簽名呀
我張$10coupon度
有佢個signature呀
哈哈
哩個人真係冇架子呀
周圍派自己d簽名俾人既
哈哈哈
真係好好人呀

爆好笑呀
哈哈哈
好想下次都見到佢呀
乸乸地 好正呀
i like it呀
好過d青山人呀
係度講多次 我唔會鍾意青山頭架

嗚 講真 真係好多人得到我的1 吻
有青山頭啦 有靚女啦
唔 好似冇哪
e 錫個d都係哩d人
o god!!!

鍾意 小栗 旬
見唔見到呀 好型仔呀 又靚仔!!!

台長: sari muniz~
人氣(19) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文