24h購物| | PChome| 登入
2005-02-20 12:02:16| 人氣409| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Television, newspaper, magazines, and other media pay too m

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

20050219
twe28
Do you agree or disagree with the following statement? Television, newspaper, magazines, and other media pay too much attention to the personal lives of famous people such as public figures and celebrities. Use specific reasons and details to explain your opinion.

I extremely agree that television, newspaper, magazines, and other media pay too much attention to the personal lives of famous people such as public figures and celebrities. The media ignores the privacy of the famous people, and the trivial of the personal lives of the famous people should not be discussed in the public media whatever their want or not.

First of all, I think that some media take a visit to the famous people over line. Often the media reports the gossips in order to satisfy the readers’ security and does not focus the point of the important events. For example, many years ago, the England Princesses Diana died from the accident result from the media followed after her. No one has the right to bother the other’s peace life, so does the public media.

Secondly, the media sometimes take a mistake and make a big trouble, as well as open the families of famous people. It may make their families suffer danger because the kindergarten. Moreover, the personal lives of the famous people should not discussed and spot under the public media. By doing so, it is not only meaningless, but also not ethic.

In summary, I consider that the public media take too much concern at the personal lives of the famous people. It does not responsible to the broad readers and has the wrong direction to deal with the professional news.

這兩天我一值在看周侯練的新聞
加薪知道的
我一直覺的怪 可是不知道怪在哪裡
面對這樣的緋聞我就是渾身不對勁

不要再跟我說
一個歌手的才華和他的斯德要分開來看
這跟討論政治人物的行為操守一樣無稽
這論點
老實說我只用在死人身上
羅特列克留連女人堆 所以他最後得到應有的結果 (性病?or something else)
但是他的作品我沒有辦法否認他的藝術地位
藝術史上一狗票男人有一掛情婦 族凡不及被載
連殺特和西蒙撥娃都不是正常婚配關係的夫妻
但是
蓋棺論定後他們的作品被留了下來

音樂才華和私德真的能分開嗎
偶像之所以為偶像
就是他的音樂之外 還有一點其他的東西
(這媒體影像學 商業性的東西太複雜我說不上來)
救某方面而言 是有社教性意義的存在
不然 去唱紅包場就好了→最純粹音樂性的地方
不然 我崇拜虛擬歌手就好了
為什麼要崇拜一個真正的人

是人 因為錯誤而顯得真實
若連錯誤都不當一回事
我真的覺得這樣的歌手活在螢光目前有商大家的眼睛
我絕的這個世界越來越怪了
一對伊的制度好像逐漸崩離 而顯的李直器狀
用了很多開明 寬容的鄉愿粉飾了這於蠢的行徑
平常
就連申請學校 考推真 教師真是 某某升學考試
你考上了 你不唸 你不能報到 都要有份正式的禮貌的書面通知那個錄取你的機構

不愛了
為什麼不能說清楚?

最近準備考試
昨天剛好看到一到題目
"你認為媒體是否太住種公眾人物的個人聲活"
我毫不猶豫的回答 I extremely agree
卻無從下筆
我門的媒體真的太住種她們的私生活
卻忘了放眼國際
這樣的頭條佔了我關心的其他版面

台灣外面的海域 好像蒙著一層泥淖
由也由不出去

音樂和斯德分開看
OK
當個純音樂人吧
-----------------------------------------------------------------
我不是周蔡侯任一永戶者之一
我也知道媒體的東西 有時是炒作
這次
我總算見識到了瘋狂的比較及→ 癲狂
以前看的娛樂新聞我從來沒有這麼彆扭過
這事情一直在我腦代理盤旋
單救事件本身
N年前身邊也上演過如是的事件
快要遺忘的東西又永上
這樣稿的我沒有辦法專心唸書
所以
我一定要寫出來
但是 又不想專為這種東西修自
所以很多別字
不想看就跳過去
僅只是我憤怒語言的書發 一面之詞 看看就好
別批判我的觀點 我只是這樣覺得

台長: 小錢
人氣(409) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文