24h購物| | PChome| 登入
2004-07-29 21:34:20| 人氣11| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

中環>金鐘>銅鑼灣>中環

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係星期四~

應承咗陳丞軒去同佢食lunch, 原本係約12點半嘅, 我12點先上車(係由屋企出中環), 12點15分丞軒打嚟話唔夠時間, 唯有買嘢上佢office食囉! 其實我踏8已經到咗啦, 講到底係因為佢趕住要落site先話冇時間之嘛~

好飽呀, 因為佢喺Kosmo買咗個菠菜蛋批同salmon brown rice(organic喎~), 我係可以食得晒...但會攞咗我條命囉(緊記7~8成飽, 唔好好似以前15成) 原本丞軒就話1點半動身, 跟住就話點九, 最後...2點正起行. 我就啱啱好喇, 約咗Fiona2點半喺Pacific Place. 佢都係同bf喺Admiralty食lunch, 咁人地番工咯, 我地班扮闊太咪出動囉! 我要幫媽咪買番Kiehl's嘅facial cream, 喺Kiehl's counter見到陳慧珊, 唔特別囉... 兜晒Seibu, Lane Crawford之後就去CWB會阿康

我地去咗仙XX飲嘢, 呢啲地方好耐冇去, 好似中學時代~ 傾咗好多嘢: 星期六嘅arrangement; Fiona interview嘅嘢, 阿康 interview嘅嘢; 我儲埋一堆未action嘅公司...

之後我就陪Fiona去修甲, 途經喺Max Mara對出條馬路, 撞到阿Grant同Judy(其實係阿Grant行到埋嚟搓我個頭我先見到佢地咋~), 5點幾點解喺百德新街出沒架?! 做Lane Crawford VM真係幸福喇!

喺修甲度hea咗一陣, 就去湊陳丞軒放工, 佢又病喇, 喺車度都費事撩佢講嘢!

*死啦, 喉嚨有啲唔舒服, 唔知係咪俾佢錫過, 傳咗啲菌...

台長: 尚未設定
人氣(11) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文