24h購物| | PChome| 登入
2004-04-17 00:09:27| 人氣24| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

眼神制敵

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

體質係寒底, 情緒係燥底

放工搭巴士番屋企, 最鍾意坐3座位, 然後一覺瞓到落車. 無啦啦有兩隻百厭星坐埋嚟! 兩兄弟嚟嘅, 一個都有12歲, 另一個我諗得6歲左右, 竟然喺度爭玩具(一隻雙眼好似鴻運乳豬識得發紅光嘅老翻Pokemon)

個細佬搶咗個公仔, 嗰個小器大佬喺度狂"meet"個細佬大脾, 死人樣又深深不忿. 我見到就忟喇, 一路斜視望住佢, 等佢發現我啤緊佢...等到佢擰過嚟喇, 即刻加強凌厲啲眼神, 嚇到個佢即時個樣好驚咁, 仲調埋位添! 哈哈, 調完位都唔識死仲偷偷地望過嚟, 我仲唔成勝追擊, 殺多佢一次!

呢一回我又嬴咗喇!

*啱啱睇新聞, 見到打桌球嘅表哥上電視, 好似對個印度選手喎, 祝佢好運啦!

台長: 尚未設定
人氣(24) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文