24h購物| | PChome| 登入
2004-01-27 16:10:00| 人氣5| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

ocean park 260104

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日6點幾起左身...
真係勁救命..
平時返學都唔洗咁早呀..
去拎相機..都搞左好耐..

之後出土瓜灣飲完茶就搭車去金鐘lu..
去到....
嘩..真係鬼死咁多人..
排隊上車條隊長到兜左幢大廈成個圈,,
不過都幾快上到車..

去到..多人到阿媽都唔認得..
玩第一個game 都排左9個字..痴線的..
之後就參觀下個d囉..
樣樣都要排..
唉..之後我都係玩多個過山車就走lu..

今日真係好shit!
個d咁既冇知識死大陸哩..
又成日係度撞撞撞..
又吸臭煙..
又打尖..
又講大陸話..
又樣衰..
又隨地吐痰..
又唔沖廁..
總之就好黑人憎啦!!!
d細佬都黑人憎過人架!!!
shit到爆呀
唔怪得之佢地咁耐都唔可以好似hk咁好!
有d咁既shit人..

仲有..hk同日本都係冇得比架囉..
hk d廁所係勁dirty架!!
仲要係海洋公園咁多遊客..都咁..
真係抵輸俾日本啦!

返到屋企就食左少少飯..
都拿拿臨飛出門口去練波..
去到都8點3囉...
執左陣波..
就要滾滾滾..
20個翻騰之後..
我就可以去嘔...嘔得徹徹底底..
真係唔該晒教練又幫我減肥..
今日都打得差..
打完我都走lu..

走既時候..感覺怪怪的..
想問...
但..算啦..
他和她的事情..
買了smarties白朱古力..
想人開心//
不過..都應該不用我都好開心了..
最後..smarties就在我的肚子裡..
紙仔就在我的垃圾桶裡=)

台長: shan
人氣(5) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文