24h購物| | PChome| 登入
2004-08-06 23:48:48| 人氣58| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

tiger

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

相信讀lck 既朋友,一定知道邊個tiger chan。記得第一次同佢講野,係f.2唔知邊個miss叫我拎野比陳錦鴻,而果陣我又一直以為陳偉強係叫陳錦鴻,跟住佢好有禮貌咁同我講:我唔係陳錦鴻老師呀,我叫陳偉強老師,跟我黎我帶你去搵佢丫。

果陣無知既我覺得佢好好人,冇串我之餘又肯幫我,如果我有科目比佢教到就好lu。到左f.3,陳偉強教我果班西史,發覺原來佢係位另類教師- -,我都唔知點形容好,比d事件你地睇真係好好笑,或者上過佢堂既話你地都會經歷過。有次講歷史講到有個人叫『曼德斯鳩』,果陣時佢問個"鳩"字點讀,而因為果時個字仲未普及用於粗口,所以個個都話個音係"媾",完全正確啦事實。佢話唔係!佢話應該讀"尻"(粗口讀音)!係曼德斯尻!跟住換黎全班既笑聲= =,呢位陳sir仲要唔比人笑,呢件事真係好深刻。(聽聞鄰班更慘,陳先生見成班係度笑,要全班罰企,同埋要佢地個個讀個"尻"字先可以坐低,男仔讀一次,女仔讀兩次- -)

另外有樣係發生係某history測驗,當我地全神貫注測驗,佢無lala打呵欠(好大聲果隻),我地笑佢又"殊"我地,跟住又無厘頭拎住張紙"渣"埋一舊,坐係個老師位度想掟落垃圾桶,又掟唔中,好啦跟住就開始發作了,佢起身將舊紙踢黎踢去,跟住就用腳踢住舊紙係我地行與行之間來來去去,佢既有趣令到唔少同學禁不住地話佢黏線=.=,之後都係未夠喉,佢走去傘架度拎左把摭,跟住坐係教師檯打開,好有型咁擺post- -,最好笑就係岩岩吳sir 係門口經過,望入黎見到佢擔住把摭微笑,真係好好笑好記得。

今日睇tvb棟篤神探,話有3個"陳偉強"死左,再加幾句搞笑對白,令到本來唔係好好笑既都因為tiger chan而笑左好耐...雖然佢冇做過我班主任or 其他,但只要說起陳偉強的話,我一定會想起佢的有趣事。

台長: Senses
人氣(58) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文