24h購物| | PChome| 登入
2008-06-09 23:08:15| 人氣54| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

文案

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

最近在寫公司網站的文案
肉麻到我快吐了

We’re looking for a kind of freedom.
With all our heart to enjoy every exercise and sweat to our heart’s content.
We always have the passion and desire.
Wanting for the power could make our life better and healthier.

□□□-Your training partner for every achievement.

heart 一直在重複也不是我願意的,因為是關鍵字啊heart heart heart

但到底是要把We 改成You好還是用We就好實在難捉摸…

You’re looking for a kind of freedom.
With all your heart to enjoy every exercise and sweat to your heart’s content.
You always have the passion and desire.
Wanting for the power could make your life better and healthier.

□□□-Your training partner for every achievement.

我個人是覺得用You挺見外的又很自以為是…
但還是覺得You比較順眼因為我中文也會妳來妳去的本來就很自以為是。

我的端午節就在一連串的字眼裡打轉中渡過了…

台長: jump

您可能對以下文章有興趣

人氣(54) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 工作甘苦(工作心得、創業、求職)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文