24h購物| | PChome| 登入
2011-04-12 14:42:17| 人氣316| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

舊同學. . .一期一會

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

唔知係咪鍾意影相的緣故,我好容易就俾人一種有好多朋友,成日有活動既感覺。其實. . .其他人的生活可能都一樣咁充實ga,只係冇post出來姐:P 點都好,我自己十分享受這種感覺。不論是舊朋友,知心朋友,或新朋友,坐低一齊食野,聊天,交流下彼此的近況或想法。

make new friends, keep the old;
one is sliver, the other gold.

LEI個星期都幾特別,因為連續幾日都有d舊同學既聚會。星期五我地第一次上左irene屋企打邊爐,記得對上一次搵佢食飯佢推左,悄悄話俾我知有左身孕唔方便,點知轉眼間已經生左兩個B啦(not twins),woo. . .時間過得真係快。

星期日,咁啱係我4月唯一一個週日休假。於是又再約埋一齊聚下。中午落腳於聖地牙哥酒店,仲由室外轉移到室內添;跟住遊左陣車河就去16浦high tea。兩間野環境都好優美,相聚既時候亦都非常之開心。








唔講唔覺,原來我地四個人也不約而同地,受過第三者的傷害。那種傷害的深刻程度,沒有經歷過的人是怎樣也不會明白. . .不過都好既,世間有緣份,世事亦有天意,過左咁耐大家都吸收了經驗,成長左。再加上我們的努力,有人已經搵到更合適既伴侶,做左媽媽,而我同另一位姊妹呢,亦將步上人生另一階段啦. . .. . .

我始終都好感謝當日同我講lei一段說話既人:

鬆開抓緊往事的雙手,只要願意讓痛苦擦身而過,無緣份的兩人,將會在人生另一段路上成就兩份幸福。

PS. 令我最深既係第二句,開頭好難做到,而家識嘞。

 

 

台長: 小小蜥蜴
人氣(316) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文