24h購物| | PChome| 登入
2004-09-08 09:20:49| 人氣34| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

day 1

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋日係第一個上課日,早8晚8..留係cu 度足足12 個鐘頭,上左4堂..雖然係好支力.但係就好開心..原因如下:

1. 第一堂係我將會drop 既課程設計原理..聽個名都知係勁野啦...設計wor...即係design啦 (嘉嘉你好叻咩?! 我夠讀design 囉....哼~)正正係因為知道要drop.所以帶住個好輕鬆既心情去'sit 堂'....唔聽由自可...一聽就好鍾意...因為佢教既唔只係theory 咁簡單..仲要教埋'課程統整' (不過汀都唔知係咩黎, 不過好似好緊要既野黎咁)...所以...雖然我會drop..不過我都會去sit 堂既~~(如果起到身既話)

2. 跟住既係輔導....就更開心..因為有個靚女同學同汀一齊上, 人都醒神d.....個prof. 成日都講自己同佢既仔女既生活小趣事...發現...原來而家既細路勁自我,連老豆都冇情講... ...

3. IT 堂....遇著個勁似一個親戚既阿sir (冇錯...d 同學係叫佢做阿sir..唔係dr/prof. x) 又是一堂吹水課~

4. 黎到最後一堂econ (minor), 一開波就黎個猜謎估邊個係lecturer....成堂都係遊戲..真係幾開心....令汀諗起中一既時候有個老師又係好鍾意整蠱學生 (正確d 黎講...係整蠱汀一個囉).....不過...汀就唔係好覺同econ 有咩關係....不過..真係極開心...個人既累氣都少左好多(不過仲有好多)

回家....9點....成個人散哂..不過....散得都非常開心~~~

台長: 汀, 姬絲汀
人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文