24h購物| | PChome| 登入
2009-04-19 17:53:21| 人氣53| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Pearl jam live in Argentina -Yellow Ledbetter

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

http://www.youtube.com/watch?v=-j8ZBgz7eWg

Yellow Ledbetter

Unsealed,
On a porch a letter sat
Let me say "I wanna leave it again"
Once I saw her on a beach of weathered sand
I'm gonna say "I wanna leave it again," yeah
On a weekend, wanna wish it all away yeah..
and they called and I said that i want what I said
and I call out again.
...and the reason oughta leave her calm I know
I said I don't know where there's a
box or a bag.

ah yeah...
can you see them?
out on the porch
yeah, but they don't wave.
I see them, round the front way...yeah
and I know and I know
I don't wanna stay.

Make me cry... (guitar solo)

Ooh... I see
I don't know there's something else..
Anna called my runaway...
I said, I don't know where there's a box or a bag,

Ah yeah....yeah,
can u see them?
Out on the porch,
yeah, but they don't wave.
I see them, round the front way yeah...
and I know and I know
I don't wanna stay.....at all.
I don't wanna stay...
I don't wanna stay...
I don't wanna stay, I don't
Don't wanna.....at..
all...
 
 
封口的一封信
輕躺在門廊上
接著妳聲稱我又想丟棄它
每當她佇立在風化的沙灘上
佇立在那沙灘上時
我就有股想拋棄它的衝動
我總是在週末希望這一切皆能事過境遷
接著當他們打電話給我時
我訴說著我想做我所說的事
然後我又再次召集了他們
而那理由應當是我想許她個寧靜
我說我不清楚我究竟是
一個拳擊手或是那沙包
阿...
你能看到它們
就在那門廊上嗎
但它們卻不肯告別
我看到它們總是環繞在我的前方
而我很清楚地知道我不想留住它

讓我流淚

哦哦 我瞭解了
我不清楚是否還有其他東西
是我想踢離我遠點的
噢 我說了我真的不知道
我究竟是那拳擊手還是那沙包
阿...
你看得到它們嗎
就在那門廊上
但它們卻不肯告別
我看到它們總是環繞在我的前方
而我很清楚地 很明白
我壓根就不想保留它
我不想要留下它
我不願意留下它
我不希望留下它
我不需要留下它
我不要
我絲毫不想要留下它

台長: Vance
人氣(53) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 珍珠果醬 |

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文