24h購物| | PChome| 登入
2008-11-23 14:57:29| 人氣80| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

smells like teen spirit

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

http://tw.youtube.com/watch?v=fbsQKd9ELf4

Smells Like Teen Spirit / 彷彿年輕朝氣

Load up on guns and bring your friends / 槍枝上膛,把你的朋友帶來
It's fun to lose and to pretend / 輸了卻佯裝鎮定真好玩
She's over bored and self assured / 她乏味極了,卻充滿自信
Oh no, I know a dirty word / 噢,不!我知道一個骯髒的字眼

(chorus)
*Hello, hello, hello, how low ? / 哈囉,有多低級?

With the lights out it's less dangerous / 把燈關掉,比較沒那麼危險
Here we are now, entertain us / 我們來了,娛樂我們吧!
I feel stupid and contagious / 我覺得自己很蠢,被傳染了
Here we are now, entertain us / 我們來了,取悅我們吧!
A mulatto, an albino / 一個雜種,一個白子
A mosquito, my Libido / 一隻蚊子,我的性衝動
(/chorus)

I'm worse at what I do best / 我越努力,我就越壞
And for this gift I feel blessed / 這天賦使我覺得自己是被庇祐的
Our little group has always been / 咱們的小團體一向如此
And always will until the end(*) / 將來也會是這樣

And I forget just why I taste / 我已忘了為何要去嘗試
Oh yeah, I guess it makes me smile / 我想是因為那使我大笑
I found it hard / 我很辛苦才找到的
It was hard to find / 那真的很難找
Oh well, whatever, nevermind / 嗯,隨便啦!沒關係啦!

台長: Vance

您可能對以下文章有興趣

人氣(80) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 超脫 |
此分類下一篇:nirvana lithium

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文