24h購物| | PChome| 登入
2006-11-23 19:27:49| 人氣61| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

对他仁慈,却对我残酷

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我的牺牲,却被你唾骂
有他,就不可能有我
是一个规律吗?



这个世界,没有无私
只有自私,人,只为
自己着想,只为自我
利益着想,人心显得
渺小,而我,却为这
渺小的尊严而奋斗,
证明,什么是无私的

······爱······

永远不能忘记你




到今日

我还可以生存,

还未放弃

还剩最后一口气撑落去

只因我唔甘心!!


我唔甘心比你无故丢低!

我烦?真系主要原因吗?

我唔甘心,连朋友都唔比我做

有距,就一定要我走咩?

你否认,咩都推我到烦既问题

我一个学期冒烦你喇,你有冒睇到??

点解你要甘对我?点解?

同我绝交唔够两日就去稳距拜年,讲得通吗?

咩都赖系我身上,我唔甘心,到死果日,我都唔会甘心!!!


我唔甘心你就甘将你既幸福比左距!!

我唔甘心五年,十年之后,见到你会同距就甘就一世!!


我唔甘心,唔甘心我咩都冒做

你就要同我永别

我更唔甘心,你会将我忘记!




我现在唯一可以做既,只可以系读好书

假如连书都读唔好,我念真系要同你讲

永别嘞!!







当时见到你新闻台上写“相爱的时间已经过去”

我去相信,你会为左学习,而放弃一切

如今却又沉重打击我,话我知,你又接受翻距!

一次又一次比希望我,又一次一次比失望我!

点解我唔会有运气,我唔配有吗?



今日,同欣去7中食饭,她说有日见到

你同距系百货公司站,好亲密

今日下午,B屎话寻日晚上见到你同距

系人民医院经过,好亲密……

唐唐,老师,宋,二班D同学,跆拳社D人等等,数唔清甘多人

都同我讲,见过你同距一齐,我好心痛,真系好心痛

每一次听到你同距既事情,意志都会消沉

几时轮到既系我,几时我会亲眼睇到你同距卿卿我我

我好怕啊,好怕啊,好痛苦啊!!有人可以明白我吗?

有人感受到我既痛苦吗?

我只会是孤独的一个,真正的孤儿,唔系任何人,系我




你步入我既生活,将我通通都连埋我个心奉献左比你,

你却又告诉我,我没有价值,只是我跟他分开时,无

聊时的一个玩具,纵使我很好玩,很好用,好体贴,

但我只是一次性的,用完,就会抛弃,从此唔会在用

永远都唔会有人再用,永远唔会有人记得我,永远都

被掩埋,消失系无人希罕垃圾堆中!




我…………是…………一堆……………垃圾…………
这就是我适当的结局



唔写了,眼眶已经溢满左伤痛的眼泪,我快崩溃了!


台長: 王峻辉
人氣(61) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文