24h購物| | PChome| 登入
2003-11-19 00:49:36| 人氣29| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

屢創新高

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日發生了一個笑話,但不是發生在我身上,而是其中一位同事和客人的對話,有條友打俾我同事,佢問我同事信用卡d野,咁我同事就答佢我地無信用卡服務,但條友堅持係有,後來我聽到一句......乜Citibank唔係美國銀行咩......我同事即刻cut佢線......

開始發覺附近食野好難頂,一係平得
o黎難食,一係貴得o黎難食,一係貴得o黎我無食過......

今日又突破新高,45個Approval,7個Decline......

今日帶o左Walkers既薯片返公司當零食,有個人就同我講你唔怕喉嚨痛?咁又係wor,我仲要日日都係食餅乾當早餐......

台長: Satori
人氣(29) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文