24h購物| | PChome| 登入
2003-10-01 19:08:33| 人氣17| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

泥牛入海

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

昨晚當然又有看球賽:國米對基輔。國米再次憑Bobo嬴波,國米雖然有不少高質數o既球員,但經常默契不足,而且古柏......好似無教過中場點踢,中場又完全唔幫波......

結果今早十一點多起身,一點多落街食飯,食完返上o黎無耐就午睡......五點先起身,咁又過一日......我相信我需要一份工作時間極長,兼工作時間不定的工......

有看這日記的人都可能覺得我悲觀,但其實我以前都係一個好樂觀的人。但隨著年紀的成長,令我對這世界的認識太透徹,因為好多事都係一個笑話,而且好多時不正確的地方,大家對此等荒謬的事竟然視之為正常......加上本人運氣持續不佳,好多時付出百分之一百的努力,但回報只是百分之五,甚至是負分......太多時都係泥牛入海......

台長: Satori
人氣(17) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文