24h購物| | PChome| 登入
2003-09-09 01:23:14| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Arthur Schopenhauer(On the Basis of Morality)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

「興起著一股在網上寫日記的潮流,這些在網上寫日記的被稱之為Blogger,即是Web-Logger的簡稱。他們不介意向其他陌生的人公開他們的感情世界日常作息,在某一個情度和心態上,他們是喜歡在陌生人面前暴露自己。」---抄
o既,咁我係未呢種人?應該唔係......咁我點解要開呢個死人o野,因為本人對這世界有很多不滿和不快,好難搵到途徑宣泄,而且我唔係好怕俾人知道我點諗,因為我支持perfect infomation ma......wahaha,此外,想睇下呢個世界有幾多八卦o既人,同埋利用這日記證明我曾經在這段日子存在過......雖然我比正常人奇怪,但我是十分慶幸的,因為好多人都只係白白混個人生,只懂根隨前人步伐,我真的不想這樣,正如所謂成熟o既人,他們只是有共同既特點,對這世界根本就唔會有任何新o既貢獻,只懂蕭規曹隨,根本就唔會再有動力改變這世界......

但地球人始終都係生活在地球內.......最近我開始想像自己會平平淡淡渡過這一生,如果是這樣,我寧願留左一筆錢俾屋企人之後死Q左佢好過......咁就當然代表自己係處於獨身既狀態......而且伴侶一點也不可靠......

最近狂煲Arthur Schopenhauer既On the Basis of Morality中......

台長: Satori
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文