24h購物| | PChome| 登入
2003-05-12 01:15:52| 人氣9| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

母親節

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

母親節前一晚
爸爸話失業啦
對於我黎講真係令我好擔憂呀
幫又唔知點幫
真係唯有祈禱呀

有問題梗係要搵人傾下啦
多謝曾經聽我訴心事的姐姐
雖然問題唔係即時可以解決到呀
但係至少我無咁擔心啦
先仰望神先啦
仲要做個醒目女

今日主日又彈琴啦
好開心呀
好耐未試過彈琴都會手震啦
但係感受身邊弟兄姊妹越唱越大聲
真係好開心呀
感謝神賜我一雙手
別人用口來讚美神
但我更能用一雙手頌讚神的愛
我覺得自己真係唔簡單

今日係母親節
做仔女既梗要有d表示啦
就係請呀媽食飯啦
不過我竟然唔記得左帶錢出街
攪到最後要爸爸找數
真係大懞呀

台長: sashimi
人氣(9) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文